reklama

Vzťahy a ich začiatky

Prečo nenávidím začiatky vzťahov? Nemala by skôr znieť moja otázka, prečo ich ostatní zbožňujú?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Zavaľuje nás denne tá kopa rooomantických filmov, kde každý len spomína na tie krásne začiatky. Ale čo je na začiatku krásne?? Začína sa to strachom z prvého stretnutia. Alebo lepšie povedané absolútnym stresom blížiacim sa k šialenstvu. Čo si oblečiem? Budem sa mu páčiť? Chcem sa s ním vôbec stretnúť?

U mňa osobne tento stres vyvrcholí u 90% dohodnutých "rande" do odvolania stretnutia. Teda pravdu povediac u 99%. Týmto sa chcem všetkým ohrudnutým hlboko ospravedlniť a tomu vytrvalému jednému percentu zagratulovať :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale pozitívnejšie na tom je, že pokiaľ sa dostaneme cez prvé štádium, ostatné už ide samo od seba. Buď sa snažíme čo najskôr od nudy utiecť :o))) alebo spoznáme spriaznenú dušu svojho života.

Takže zlatko som zvedavá ako dopadne to naše a vy mi držte palce aby som neutiekla!

Týmto spúšťam hlasovanie: utečiem? - neutečiem?

:o)))

Zuzana Žabková

Zuzana Žabková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem tanec, dobrú hudbu a squash.V diskusiách ma nájdete pod nickom sapinha. Zoznam autorových rubrík:  Z denníka emancipovanej ženySúkromnéPoviedkyFikcia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu