reklama

Chat a iné závislosti

A je to zase tu. Znova trávim večer so svojim notebookom na kolenách, odpisujúc kamarátom tisícky kilometrov vzdialeným, ale aj bývajúcim cez ulicu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Až donedávna sa mi to zdalo celkom v poriadku. Pokiaľ sa mi nenasťahovala nová spolubývajúca do podnájmu. Býva u mňa síce len pár dní, ale už ma stihla počastovať otázkou, či to ako každý večer sedím pri notebooku, či mi to v práci nestačí...?

No ono je to proste fantastické. Napriek tomu, že sa mi odsťahovalo viacero kamarátov do zahraničia, môžem sa s nimi hodiny rozprávať, ako keby neboli bývali nikdy odišli.

No a všetko má svoje plusy aj mínusy. Na mne je to bohužiaľ vidieť už z diaľky...a sú to kruhy pod očami. Pokúsim sa dnes spraviť svoj osobný rekord a ísť spať pred polnocou...

Zuzana Žabková

Zuzana Žabková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem tanec, dobrú hudbu a squash.V diskusiách ma nájdete pod nickom sapinha. Zoznam autorových rubrík:  Z denníka emancipovanej ženySúkromnéPoviedkyFikcia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu